Ούτε ένα αυτοκίνητο πάνω από € 300.000 πωλήθηκε σε κρίση έχουν πληγεί από την Ελλάδα το 2015, σύμφωνα με έκθεση Auto News.
Πριν από μερικά χρόνια, υπήρχαν πολλά αυτοκίνητα που κοστίζουν € 400.000 ή περισσότερα που πωλούνται από αντιπροσωπείες αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Ιδιοκτήτες πολυτελών αυτοκινήτων κατέβαλε τους υψηλούς φόρους και απότομες τέλη εγγραφής και οδήγησε τα αυτοκίνητα τους με ελληνικές πινακίδες.
Σύμφωνα με την έκθεση, μια τιμή € 300.000 για ένα πολυτελές αυτοκίνητο περιλαμβάνει σήμερα περίπου 120.000 ευρώ από τον ειδικό φόρο κατανάλωσης, φόρου και του φόρου πολυτελείας προστιθέμενης αξίας κατά το χρόνο της αγοράς. Πράγμα που σημαίνει ότι το ελληνικό κράτος «κάνει» περισσότερα χρήματα από το όχημα από την πραγματική κατασκευαστή.
Η οικονομική κρίση έχει οδηγήσει τώρα πιθανούς αγοραστές πολυτελών αυτοκινήτων να ψάξουν στο εξωτερικό, προκειμένου να αποφευχθούν τα υπέρογκα ταξινόμησης, τα έξοδα καταχώρησης και τους φόρους. Ελληνική αγοραστές έχουν στραφεί σε χώρες όπως η Βουλγαρία, η Γερμανία, η Κύπρος, το Ηνωμένο Βασίλειο και άλλους, προκειμένου να αποφευχθούν όλα τα επιπλέον έξοδα.
Ως αποτέλεσμα, το 2015 δεν υπήρχε η Ferrari, δεν Aston Martin, δεν Maserati, δεν Lamborghini και δεν Bentley πωλούνται στην Ελλάδα. Και, φυσικά, το ελληνικό κράτος είχε μηδενικό εισόδημα από την πώληση των εν λόγω αυτοκινήτων.
Πίσω στις ημέρες της ευημερίας, τα πράγματα ήταν διαφορετικά, αναφέρει η έκθεση. Για παράδειγμα, το 2006, 23 Ferraris, 9 Bentleys, 6 Lamborghinis, 12 Maseratis και 1 Aston Martin ήταν εγγεγραμμένοι.
Για πιο οικονομικά αυτοκίνητα πολυτελείας οι αριθμοί είναι εξίσου ενδεικτικά: Το 2015, 20 Πόρσε πωλήθηκαν στην Ελλάδα, απέχουν κατά πολύ από τα 488 Πόρσε πωλήθηκαν το 2006.
Αντίστοιχα, μόνο 6 Jaguars πωλήθηκαν το 2015, όταν το 2006 υπήρχαν 179. Μόνο το 36 Γη και Range Rovers πωλήθηκαν πέρυσι, σε σύγκριση με 428 το 2006.
Πηγή:greece.greekreporte