Η αναγνώριση των δικαιωμάτων γίνονταν μόνο από τα Δικαστήρια αφού ο πάροχος δεν αναγνώριζε τίποτα από όσα έλεγε ο πελάτης
Οι συνδρομητές της κινητής τηλεφωνίας, μέχρι πρόσφατα είχαν μόνο υποχρεώσεις ενώ τα δικαιώματα ήταν σχεδόν ανύπαρκτα.
Η αναγνώριση των δικαιωμάτων γίνονταν μόνο από τα Δικαστήρια αφού ο πάροχος δεν αναγνώριζε τίποτα από όσα έλεγε ο πελάτης.
Τα νέα συμβόλαια της κινητής τηλεφωνίας παραμένουν πολυσέλιδα και δυσανάγνωστα για το σύνολο των συνδρομητών.
Είναι γνωστό ότι σχεδόν το σύνολο των συνδρομητών δεν διαβάζει το συμβόλαιο όταν ζητά μεταφορά του αριθμού από άλλη κινητή εταιρεία ή πρόκειται για νέα σύνδεση.
Στο νέο περιβάλλον όμως, ο πωλητής της κινητής τηλεφωνίας κάνει γνωστό στον πελάτη ότι αν η εταιρεία δεν είναι σε θέση να προσφέρει τις υπηρεσίες για τις οποίες πληρώνει, ο καταναλωτής, μπορεί να αποχωρήσει από την εταιρεία, αρκεί ο καταναλωτής να υποβάλει γραπτώς και να κάνει γνωστά τα παράπονα του στην εταιρεία.
Η μη παροχή κάλυψης σήματος είναι ένας λόγος αποχώρησης χωρίς καμία συνέπεια για τον πελάτη ή όταν η εταιρεία δεν είναι σε θέση να δώσει την ταχύτητα internet που έχει υποσχεθεί στον πελάτη, επίσης είναι ένας λόγος αποχώρησης.
Το νέο πλαίσιο καθορίζει ότι η φορητότητα στην κινητή τηλεφωνία γίνεται μέσα στην ημέρα χωρίς άλλη καθυστέρηση.
Οι αυθαίρετες και κρυφές χρεώσεις της κινητής τηλεφωνίας οδηγούν αρκετούς καταναλωτές σε αναζήτηση νέου παρόχου.
Το πιο σύνηθες πρόβλημα των χρηστών της κινητής τηλεφωνίας είναι οι χρεώσεις που φθάνουν σε υπερβολικά επίπεδα.
Προέρχονται κυρίως τόσο από τη χρήση internet που συνήθως περνά το όριο που προβλέπει το πρόγραμμα και στη συνέχεια έρχονται αυξημένοι λογαριασμοί για τον χρήστη.
Το επόμενο λάθος των καταναλωτών είναι η αποστολή μηνυμάτων προς πενταψήφιους αριθμούς που δίνουν γενικές πληροφορίες.
Οι χρεώσεις είναι υπερβολικές με αποτέλεσμα να δημιουργούνται τριβές ανάμεσα στον πελάτη και την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας.
Οι νέες οδηγίες της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων αναμένεται να βελτιώσουν τις σχέσεις των δύο πλευρών.
Ειδικότερα όταν ο πελάτης δεν αποδέχεται τον «φουσκωμένο» λογαριασμό και ζητά διευκρινίσεις από την εταιρεία, οι οποίες όμως τις περισσότερες φορές δεν δίνονται.
Ο πελάτης ανεξάρτητα από την απάντηση της εταιρείας μπορεί να απεγκλωβιστεί από τη διένεξη χωρίς να χάσει τον αριθμό τηλεφώνου αφού του δίνεται το δικαίωμα μεταφοράς της γραμμής μέσω της φορητότητας.
Η νέα εταιρεία που δέχεται το αίτημα μεταφοράς δεν ρωτά τον πελάτη τους λόγους μεταφοράς ακόμη και όταν πρόκειται για οικονομικές διαφορές ή υπάρχουν απλήρωτοι λογαριασμοί.
Η εταιρεία δίνει ένα νέο συμβόλαιο στον πελάτη παρότι οι «λογαριασμοί» παραμένουν ανοικτοί με την προηγούμενη εταιρεία.
Η ΕΕΤΤ εκτιμά ότι η νέα πολιτική θα βελτιώσει ταχύτητα τις προσφερόμενες υπηρεσίες προς τους χρήστες της κινητής τηλεφωνίας διότι θα υπάρξει έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών.
Οι φραγές των τηλεφωνικών γραμμών για ανεξόφλητους λογαριασμούς αναμένεται να μειωθούν αφού ο πελάτης θα είναι σε θέση να αποχωρήσει όποια στιγμή το επιθυμεί αναζητώντας μία νέα… αρχή σε μία άλλη εταιρεία.
Ωστόσο η απαίτηση της οφειλής θα συνεχισθεί από την εταιρεία προς τον πελάτη.
Αρχικά θα προταθεί διακανονισμός και όταν δεν φέρει τα αναμενόμενα, είναι προφανές ότι η υπόθεση θα περάσει σε κάποιο δικηγορικό γραφείο και στις εισπρακτικές εταιρείες. Στο μεταξύ η ΕΕΤΤ αναμένεται να εκδώσει οδηγία με την οποία θα ζητά από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας πριν προχωρούν σε φραγή εξερχόμενων κλήσεων να στέλνουν μήνυμα στο πελάτη για ενημέρωση και όχι όπως συμβαίνει σήμερα οι εταιρείες να προχωρούν στη διακοπή των εξερχόμενων κλήσεων, χωρίς καμία προειδοποίηση.
Η αναγνώριση των δικαιωμάτων γίνονταν μόνο από τα Δικαστήρια αφού ο πάροχος δεν αναγνώριζε τίποτα από όσα έλεγε ο πελάτης.
Τα νέα συμβόλαια της κινητής τηλεφωνίας παραμένουν πολυσέλιδα και δυσανάγνωστα για το σύνολο των συνδρομητών.
Είναι γνωστό ότι σχεδόν το σύνολο των συνδρομητών δεν διαβάζει το συμβόλαιο όταν ζητά μεταφορά του αριθμού από άλλη κινητή εταιρεία ή πρόκειται για νέα σύνδεση.
Στο νέο περιβάλλον όμως, ο πωλητής της κινητής τηλεφωνίας κάνει γνωστό στον πελάτη ότι αν η εταιρεία δεν είναι σε θέση να προσφέρει τις υπηρεσίες για τις οποίες πληρώνει, ο καταναλωτής, μπορεί να αποχωρήσει από την εταιρεία, αρκεί ο καταναλωτής να υποβάλει γραπτώς και να κάνει γνωστά τα παράπονα του στην εταιρεία.
Η μη παροχή κάλυψης σήματος είναι ένας λόγος αποχώρησης χωρίς καμία συνέπεια για τον πελάτη ή όταν η εταιρεία δεν είναι σε θέση να δώσει την ταχύτητα internet που έχει υποσχεθεί στον πελάτη, επίσης είναι ένας λόγος αποχώρησης.
Το νέο πλαίσιο καθορίζει ότι η φορητότητα στην κινητή τηλεφωνία γίνεται μέσα στην ημέρα χωρίς άλλη καθυστέρηση.
Οι αυθαίρετες και κρυφές χρεώσεις της κινητής τηλεφωνίας οδηγούν αρκετούς καταναλωτές σε αναζήτηση νέου παρόχου.
Το πιο σύνηθες πρόβλημα των χρηστών της κινητής τηλεφωνίας είναι οι χρεώσεις που φθάνουν σε υπερβολικά επίπεδα.
Προέρχονται κυρίως τόσο από τη χρήση internet που συνήθως περνά το όριο που προβλέπει το πρόγραμμα και στη συνέχεια έρχονται αυξημένοι λογαριασμοί για τον χρήστη.
Το επόμενο λάθος των καταναλωτών είναι η αποστολή μηνυμάτων προς πενταψήφιους αριθμούς που δίνουν γενικές πληροφορίες.
Οι χρεώσεις είναι υπερβολικές με αποτέλεσμα να δημιουργούνται τριβές ανάμεσα στον πελάτη και την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας.
Οι νέες οδηγίες της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων αναμένεται να βελτιώσουν τις σχέσεις των δύο πλευρών.
Ειδικότερα όταν ο πελάτης δεν αποδέχεται τον «φουσκωμένο» λογαριασμό και ζητά διευκρινίσεις από την εταιρεία, οι οποίες όμως τις περισσότερες φορές δεν δίνονται.
Ο πελάτης ανεξάρτητα από την απάντηση της εταιρείας μπορεί να απεγκλωβιστεί από τη διένεξη χωρίς να χάσει τον αριθμό τηλεφώνου αφού του δίνεται το δικαίωμα μεταφοράς της γραμμής μέσω της φορητότητας.
Η νέα εταιρεία που δέχεται το αίτημα μεταφοράς δεν ρωτά τον πελάτη τους λόγους μεταφοράς ακόμη και όταν πρόκειται για οικονομικές διαφορές ή υπάρχουν απλήρωτοι λογαριασμοί.
Η εταιρεία δίνει ένα νέο συμβόλαιο στον πελάτη παρότι οι «λογαριασμοί» παραμένουν ανοικτοί με την προηγούμενη εταιρεία.
Η ΕΕΤΤ εκτιμά ότι η νέα πολιτική θα βελτιώσει ταχύτητα τις προσφερόμενες υπηρεσίες προς τους χρήστες της κινητής τηλεφωνίας διότι θα υπάρξει έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών.
Οι φραγές των τηλεφωνικών γραμμών για ανεξόφλητους λογαριασμούς αναμένεται να μειωθούν αφού ο πελάτης θα είναι σε θέση να αποχωρήσει όποια στιγμή το επιθυμεί αναζητώντας μία νέα… αρχή σε μία άλλη εταιρεία.
Ωστόσο η απαίτηση της οφειλής θα συνεχισθεί από την εταιρεία προς τον πελάτη.
Αρχικά θα προταθεί διακανονισμός και όταν δεν φέρει τα αναμενόμενα, είναι προφανές ότι η υπόθεση θα περάσει σε κάποιο δικηγορικό γραφείο και στις εισπρακτικές εταιρείες. Στο μεταξύ η ΕΕΤΤ αναμένεται να εκδώσει οδηγία με την οποία θα ζητά από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας πριν προχωρούν σε φραγή εξερχόμενων κλήσεων να στέλνουν μήνυμα στο πελάτη για ενημέρωση και όχι όπως συμβαίνει σήμερα οι εταιρείες να προχωρούν στη διακοπή των εξερχόμενων κλήσεων, χωρίς καμία προειδοποίηση.
Πηγή: bankingnews.gr