Αρκετές απορίες και έκπληξη μας προξένησαν οι πληροφορίες που έφθασαν στο bankingnews για τους χειρισμούς του Γενικού Γραμματέα Καταναλωτή και Εμπορίου κ. Αντώνη Παπαδεράκη αναφορικά με τα επιβληθέντα πρόστιμα που επιβάλλονται για αθέμιτες πρακτικές.
Ο μαθηματικός Αντώνης Παπαδεράκης συμπληρώνει εννέα μήνες στη θέση του Γενικού Γραμματέα Καταναλωτή και μέχρι σήμερα δεν έχει προχωρήσει σε ανακοινώσεις για πρόστιμα που έπεσαν σε εταιρείες με ονοματεπώνυμο.
Οι επιχειρήσεις παραβίασαν την ελληνική νομοθεσία που εντάσσεται στην κατηγορία αθέμιτες πρακτικές.
Οι υπηρεσίες και οι υπάλληλοι του υπουργείου δίνουν μάχη για να πιάσουν τους παράνομους και περιμένουν να δουν το όνομα της εταιρείας σε ένα επίσημο έγγραφο του υπουργείου που να αναγράφει την επιβολή του προστίμου και την καταγραφή της παράβασης .
Η επιλογή του μαθηματικού κ Αντώνη Παπαδεράκη να μη προχωρά σε ανακοινώσεις δημιουργεί πολλά ερωτηματικά και έμμεσα οδηγεί τη σκέψη ορισμένων σε μαθηματικούς υπολογισμούς.
Οι κάτοχοι των πληροφοριών σε ότι αφορά τα πρόστιμα που επιβάλλονται αλλά δεν ανακοινώνονται δημιουργούν πρωτόγνωρες συνθήκες στην επιχειρηματική κοινότητα, η οποία ευθέως λέει ότι οι παραβάτες και κυρίως οι επιχειρήσεις που εξαπατούν τους καταναλωτές , όταν τους …κρεμάνε στα μανταλάκια είναι μια επιβράβευση για τις εταιρείες που σέβονται τον πελάτη τους ενώ αυτές του τον αντιμετωπίζουν ως θύμα, δεν βγαίνουν στο φως της δημοσιότητας τα πεπραγμένα τους .
Ενα εύλογο ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί οι προηγούμενοι γενικοί γραμματείες με την ολοκλήρωση της έρευνας και την ολοκλήρωση της διαδικασίας μαζί με την επιβολή προστίμου προχωρούσαν σε ανακοινώσεις με δελτίο τύπου.
Παράδειγμα.
Το υπουργείο Ανάπτυξης και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή σε ανακοίνωσή τους με ημερομηνία 8 Απριλίου 2014 είχαν επιβάλλει πρόστιμα 850.000 ευρω σε πέντε ασφαλιστικές εταιρείες για αυθαίρετες αυξήσεις των ασφαλίστρων σε συμβόλαια νοσοκομειακής κάλυψης.
Τα ονόματα των εταιρειών δόθηκαν στη δημοσιότητα για να το μάθουν οι καταναλωτές.
Γιατί ο κ Παπαδεράκης εφαρμόζει άλλη τακτική.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου έχει γνώση για τη νέα πρακτική της επιβολής προστίμων του κ. Αντώνη Παπαδεράκη.
Ο φάκελος με τις πληροφορίες που έφθασε στο bankingnews περιλαμβάνει κα προσωπικές απόψεις του αποστολέα αλλά δεν τις υιοθετούμε σε καμία περίπτωση.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή αξιοποίησε στο παρελθόν ρεπορτάζ του bankingnews με περιεχόμενο την εμπορική πολιτική που ακολούθησε η γερμανική αλυσίδα Lidl που η πρόθεσή της ήταν να απορροφήσει τη μεταφορά συντελεστή ΦΠΑ στο 23% από 13% σε δεκάδες τρόφιμα.
Εμείς ακόμη περιμένουμε να μάθουμε τι έκανε η γερμανική αλυσίδα απορρόφησε το ΦΠΑ ή τελικά θα το μάθει κάποιο οικείο πρόσωπο του κ Παπαδεράκη και η υπόθεση θα μείνει εκεί;
Αξίζει να σημειωθεί ότι στη ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή φιλοξενούνται τα διοικητικά πρόστιμα που επιβάλλονται σε καφέ μπαρ και σε κυλικεία σχολείων διότι δεν είχαν πινακίδες και τιμοκαταλόγους.
Το ύψος των προστίμων ανέρχονται απο 500 εως 1500 ευρώ.
Εμείς ρωτάμε που είναι οι ανακοινώσεις των εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ;
Ποιούς αφορά;
Πότε οι καταναλωτές θα μάθουν αυτούς που τους εξαπατούν;
Ο μαθηματικός Αντώνης Παπαδεράκης συμπληρώνει εννέα μήνες στη θέση του Γενικού Γραμματέα Καταναλωτή και μέχρι σήμερα δεν έχει προχωρήσει σε ανακοινώσεις για πρόστιμα που έπεσαν σε εταιρείες με ονοματεπώνυμο.
Οι επιχειρήσεις παραβίασαν την ελληνική νομοθεσία που εντάσσεται στην κατηγορία αθέμιτες πρακτικές.
Οι υπηρεσίες και οι υπάλληλοι του υπουργείου δίνουν μάχη για να πιάσουν τους παράνομους και περιμένουν να δουν το όνομα της εταιρείας σε ένα επίσημο έγγραφο του υπουργείου που να αναγράφει την επιβολή του προστίμου και την καταγραφή της παράβασης .
Η επιλογή του μαθηματικού κ Αντώνη Παπαδεράκη να μη προχωρά σε ανακοινώσεις δημιουργεί πολλά ερωτηματικά και έμμεσα οδηγεί τη σκέψη ορισμένων σε μαθηματικούς υπολογισμούς.
Οι κάτοχοι των πληροφοριών σε ότι αφορά τα πρόστιμα που επιβάλλονται αλλά δεν ανακοινώνονται δημιουργούν πρωτόγνωρες συνθήκες στην επιχειρηματική κοινότητα, η οποία ευθέως λέει ότι οι παραβάτες και κυρίως οι επιχειρήσεις που εξαπατούν τους καταναλωτές , όταν τους …κρεμάνε στα μανταλάκια είναι μια επιβράβευση για τις εταιρείες που σέβονται τον πελάτη τους ενώ αυτές του τον αντιμετωπίζουν ως θύμα, δεν βγαίνουν στο φως της δημοσιότητας τα πεπραγμένα τους .
Ενα εύλογο ερώτημα που προκύπτει είναι γιατί οι προηγούμενοι γενικοί γραμματείες με την ολοκλήρωση της έρευνας και την ολοκλήρωση της διαδικασίας μαζί με την επιβολή προστίμου προχωρούσαν σε ανακοινώσεις με δελτίο τύπου.
Παράδειγμα.
Το υπουργείο Ανάπτυξης και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή σε ανακοίνωσή τους με ημερομηνία 8 Απριλίου 2014 είχαν επιβάλλει πρόστιμα 850.000 ευρω σε πέντε ασφαλιστικές εταιρείες για αυθαίρετες αυξήσεις των ασφαλίστρων σε συμβόλαια νοσοκομειακής κάλυψης.
Τα ονόματα των εταιρειών δόθηκαν στη δημοσιότητα για να το μάθουν οι καταναλωτές.
Γιατί ο κ Παπαδεράκης εφαρμόζει άλλη τακτική.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου έχει γνώση για τη νέα πρακτική της επιβολής προστίμων του κ. Αντώνη Παπαδεράκη.
Ο φάκελος με τις πληροφορίες που έφθασε στο bankingnews περιλαμβάνει κα προσωπικές απόψεις του αποστολέα αλλά δεν τις υιοθετούμε σε καμία περίπτωση.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή αξιοποίησε στο παρελθόν ρεπορτάζ του bankingnews με περιεχόμενο την εμπορική πολιτική που ακολούθησε η γερμανική αλυσίδα Lidl που η πρόθεσή της ήταν να απορροφήσει τη μεταφορά συντελεστή ΦΠΑ στο 23% από 13% σε δεκάδες τρόφιμα.
Εμείς ακόμη περιμένουμε να μάθουμε τι έκανε η γερμανική αλυσίδα απορρόφησε το ΦΠΑ ή τελικά θα το μάθει κάποιο οικείο πρόσωπο του κ Παπαδεράκη και η υπόθεση θα μείνει εκεί;
Αξίζει να σημειωθεί ότι στη ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή φιλοξενούνται τα διοικητικά πρόστιμα που επιβάλλονται σε καφέ μπαρ και σε κυλικεία σχολείων διότι δεν είχαν πινακίδες και τιμοκαταλόγους.
Το ύψος των προστίμων ανέρχονται απο 500 εως 1500 ευρώ.
Εμείς ρωτάμε που είναι οι ανακοινώσεις των εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ;
Ποιούς αφορά;
Πότε οι καταναλωτές θα μάθουν αυτούς που τους εξαπατούν;
Πηγή : bankingnews.gr